Irti rutiineista…

Miten voimme Hyvän Elämän valmentajina varmistaa jatkuvan asiakaslähtöisen toiminnan omassa tekemisessämme? Siis miten vältämme rutinoitumisen ja lipsahtamisen tuotantolähtöiseen maailmaan? Miten rikotaan laitosmaailmaa?

img_20160927_135316Rutiinit tuovat turvallisuutta, pitävät meidät aikataulussa, mutta toisaalta sitovat meitä. Kuuntelemalla asiakasta ja seuraamalla arjen toiminnoissa pyrimme muutokseen, jotta osaamme räätälöidä jokaiselle tarvitsemansa tuen. Yhdessä ideoiminen, rohkeus ja kyky muuttua, kyseenalaistaa ja tehdä asioita eri tavalla vie tätä muutosprosessia eteenpäin. Kyky asettua toisen asemaan johtaa lähemmäksi asiakaslähtöistä ajattelua ja samalla auttaa työssä jaksamista ja säilyttämään motivaatioomme tuottaa hyvää elämää.

Foibekartanon tavoitteena on tässä muutoksessa varmistaa ja tuottaa asiakkaille ikään tai kuntoon katsomatta välittävä ja turvallinen ympäristö, ja tunne hyväksytyksi tulemisesta.

2016-09-27-15-41-16-1

Muutokset vievät aikaa, vaativat kärsivällisyyttä, motivaatiota ja saumatonta tiimityötä. Muutoksessa pärjäävät ne, jotka ovat valmiita kohtaamaan sen ennakkoluulottomasti. Muistetaan tehdä asiakkailemme arjen pienistä hetkistä hyvä elämä näissä muutoksen tuulissa.

Muutoksista ja rutiineista irtipääsyä pohdiskelivat

Hyvän Elämän Valmennettavat Anna, Suvi ja Tarja

 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

w

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s