LinkedIn henkilöbrändäyksen välineenä

Jos video ei toimi, voit katsoa sen TÄÄLTÄ.

Vielä muutama vuosi sitten LinkedIniä pidettiin lähinnä digi-CV:n säilytyspaikkana. Siellä punottiin verkostoja kutsumalla vain ja ainoastaan tuttuja ihmisiä LinkedIn-kontaktiksi. Varsinainen viestintä esimerkiksi bisnekseen tai työpaikkoihin liittyen käytiin muualla.

Nyt vuonna 2017 LinkedIn ja sen käyttäjät ovat muuttuneet: me oikeasti keskustelemme siellä, jaamme meitä (ja muita) kiinnostavaa sisältöä, yritämme auttaa, ilmoitamme työpaikoista ja parannamme maailmaa. Muutoksen myötä LinkedInistä on varmaa yksi vaikutusvaltaisemmista sosiaalisen median kanavista ikinä. Esimerkkinä alla olevana päivitykseni, joka reilussa viikossa yli 15 000 katselua. Ihan mielettömästi siis!

DATA_26.5.2017

Myös Suomessa LinkedInin käyttö on hurjassa kasvussa – saimmehan tässä muutama viikko sitten miljoonan käyttäjän rajan rikki (ks. Tom Laineen tekemä kuva alla).

milj

Mietittäväksi tälle päivälle

  • Luokaa LinkedIn-tilit (ne kenellä ei ole) ja verkostoitukaa sekä toistenne että meidän tamoralaisten kanssa. Tilin luomiseen saatte apua TÄSTÄ TEKEMÄSTÄNI VIDEOSTA (kesto noin 9 minuuttia).
  • Tilin perustamisen jälkeen kirjaa ylös viisi taitoa, josta haluat, että sinut tunnetaan. Taitojen lisäämiseen saatte apua TÄSTÄ TEKEMÄSTÄNI VIDEOSTA (kesto noin 4 minuuttia).
  • Miettikää kolme aihetta, joihin liittyviä päivityksiä haluat tehdä tai voisit jakaa LinkedInissä. Kerro meille niistä kommentoimalla tähän tai Trellossa KLIKKAAMALLA TÄTÄ.

Jatketaan keskiviikkona 7.6. Twitterin parissa! 🙂

Mukavaa alkanutta viikkoa!

Terkuin

Ville

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

w

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s